Merhaba sevgili dostlar. Bilgi hayatın kendisidir ve en iyi yaşayarak öğrenilir. İşte bu nedenle, dört duvar arasına sıkışmayan, kağıt üzerinde kalmayan Engelsiz Erişim Eğitim Programları bu yıl da hayatın tam kalbine çağırıyor sizi. Sanattan yeme içmeye, yabancı dilden p siko_sosyal ilişkilere kadar, yaşama dair her ne varsa, beraber üretiyor, hep beraber paylaşıyoruz. İşte 2018-2019 sezonumuzda, seyirci ile sahne arasındaki engelleri kaldıran eğitim programlarımız:

18 Kasım Pazar günü açıyoruz perdeleri. Dünya bizim evimiz ve neredeyse her yerde bizi hareket ettirebilecek, farklı kültürlerle temasımızı sağlayabilecek bir yabancı dil olmazsa olmaz. Sevda Bozbey Yılmaz, Engelsiz Erişimle İngilizce Zamanı'nda, yemek siparişi vermekten havadan sudan konuşmaya, otel rezervasyonu yapmaya kadar, tamamen pratik bir İngilizce eğitimi veriyor her pazar akşamı.

Engelsiz Erişimle İngilizce Zamanı Eğitim programı

"Önce ses vardı" diyerek, çok yönlü bir müzisyen olan Burak Sarı'yla beraber, Tezeneden Şelpeye Yolculuk eğitim programıyla başlıyoruz haftaya her pazartesi günü.

Tezeneden Şelpeye Yolculuk eğitim programı

Yaşamımızın en özel hakimiyet alanı olan evde, banyo mutfak temizliğinden, eve misafir almaya ve alış verişe kadar, ne lazımsa, Mürşide Ciğerlioğlu'nun hazırladığı Erişilebilir Ev İdaresi eğitim programında.

Erişilebilir Ev İdaresi eğitim programı

Haftanın tam ortasında, biraz durup düşünmek isterseniz, Meral Sözen'in "Sorgulanmamış hayat yaşamaya değmez" diyerek hazırladığı, Edebiyattan Felsefeye eğitim programında, temel metinler arasında dolaşırken kendinizle karşılaşabilirsiniz.

Edebiyattan Felsefeye eğitim programı

Dışarıda rahat mıyyız peki? Sokakta, okulda, havaalanında, akraba ziyaretinde ne gibi olumsuz davranışlarla karşılaşıyoruz? Her türlü deneyim paylaşımı ve çözüm önerileri için, Engin Yılmaz ve Elif Ünver'in hazırladığı Sosyal Aikido Eğitim Programına bekliyoruz.

Sosyal Aikido Eğitim Programı

Eylem Yurtsever, uzman konukları eşliğinde zenginleştirdiği ve uygulamalı olarak yürüttüğü, Yaratıcı Düşünme Teknikleri eğitim programına devam ediyor bu yıl da. Cuma akşamları kendi zihnimiz için çalışma ve üretme günü.

Yaratıcı Düşünme Teknikleri eğitim programı

Eğitimlerimiz, İOS, Android, MacOs ve Windows üzerinden erişime imkan sağlayan ve her platform için yazılım sürümü bulunan TeamTalk isimli sohbet odası programı üzerinden gerçekleştirilecektir. TeamTalk üzerinden odaya ulaşım noktasında verilen bilgiler doğrultusunda erişim sıkıntısı yaşarsanız, mail@engelsizerisim.com adresi üzerinden veya sosyal medya iletişim kanallarımız yolu ile bizimle iletişime geçebilirsiniz. TeamTalk programının tüm işletim sistemlerinde kullanılabilen sürümlerine ulaşmak için:

TeamTalk İndirme Sayfası

Programı indirdikten ve kurduktan sonraki adımda kullanacağınız bilgiler, aşağıda yer almaktadır.